Odpowiedzi

2009-11-10T18:35:32+01:00
Tu powinnaś/eś znaleźć odpowiedzi na te pytania:
http://www.sciaga.pl/tekst/12329-13-roslinnosc_swiata
2009-11-10T18:36:41+01:00
1 długi wyżyna śląska krótki mazowsze

ponieważ nie dość że są dobre gleby to do tego klimat jest odpowiednio przystosowany do możliwości długotrwałego okresu wegetacyjnego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:35:51+01:00
1.
najdłuższe: nizina śląska i szczecińska
najkrótsze: pojezierze suwalskie, góry
2. Zależy od trwania temp (pow. 5°C)na danym obszarze.