Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T18:37:54+01:00
Wybrzeże Antropogeniczne niewysokie zazwyczaj budowane z betonu, kamieni lub ziemi, o prostych kształtach geometrycznych działalność człowieka: nabrzeża portowe, falochrony, sztuczne wyspy i półwyspy Gdańsk, Gdynia, wybrzeże Holandii, Zat. Tokijska .
5 3 5
2009-11-10T20:42:38+01:00
Wybrzeza antropogeniczne występują na terenach Gdyni, Gdańsa, oraz nawybrzeżach Holandii i na Zat. Tokijska...

sĄ niewysokie , zazwyczaj budowane z betonu, kamieni lub ziemi, o prostych kształtach geometrycznych.
3 2 3
2009-11-10T20:46:11+01:00
Wybrzeże antropogoniczne charakteryzują się przede wszystkim niewysoką, najwyżej kilkumetrową budową. Są budowane przez ludzi i później rzadko kształtowane przez przyrodę. Do materiału budowniczego takiego wybrzeża zalicza się: ziemię, kamienie lub beton. Najczęśniej występują w charakterze falochronów, sztucznych wysp albo półwyspów.
3 4 3