Odpowiedzi

2009-11-10T18:41:58+01:00
Apostrofa do Litwy
apostrofa do Matki Boskiej częstochowskiej i ostrobramskiej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:55:47+01:00
Apostrofa-bezpośredni zwrot do adresata(umieszczona na początku inwokacji)
porównanie-Litwo ojczyzno moja ty jesteś jak zdrowie
metafora-martwa powieka
ożywienie-... grusze siedzą...
uosobienie-ojczyzny łono
Anafora-gdzie....
gdzie....
inwersja-szeroko nad błękitnym Niemnem rozciągnionych
co jasnej bronisz Częstochowy
wyrzutnia (elipsa)-gdzie bursztynowy
świerzop, gryka jak śnieg biała(brak czasownika)

2 5 2