*robic komus wode z mózgu*znaczy *próbowac kogos oszukac ,ogłupic*.Oczywiscie z woda zamiast mózgu człwiek nie zdołałby nie tylko myslec ale i przezyc . Okazuje sie jednak ze nawet zdrowy mózg człwieka zawiera ok 85% wody.Woda stanowi ok dwie trzecie masycałego organizmu człowieka . Nawet kosci choc wydaje sie suche zawieraja jej ok. 20%

zad 1
ile procent innych niz woda substancij zawiera mózg człowieka

zad2

mózg dorosłego człwieka wazy ok. 1400g ile gramow wazy woda zawarta w mózgu czy to wiecej czy mniej niz kilogram





prosze pomóż

3

Odpowiedzi

2009-11-10T18:51:09+01:00
1. 15%
2. 1400g * 85% = 1400g * 17/20 = 1190g

1190g > 1000g
Tak, waży więcej niż kilogram
1 5 1
2009-11-10T18:53:40+01:00
Zad 1
100% -85 % = 15%
zad 2
85% * 1400g = 1190 g

1190 g > 1000g

Odp. woda w mózgu waży więcej niż kilogram .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:54:45+01:00
1. 15%
2. 85% z 1400g = 1190g czyli więcej niz 1k
1 5 1