Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:59:30+01:00
Euro i dolar to podstawowe banknoty, których używa się bardzo często. Ero możemy płacić w całej europie a dolar jest najbardziej rozpowszechniony w gospodarce bo przeważnie cały przemysł pochodzi z ameryki. Teraz w krajach europejskich wprowadzane jest euro dzięki czemu kraje będą miały jedną walutę i nie będzie problemów z płaceniem. Wprowadzenie euro do Polski będzie bardzo trudne dla nas ponieważ dużo na tym stracimy.
7 3 7
2009-11-10T19:03:13+01:00
Według mnie obce waluty w gospodarce polskiej ułatwiają nieco życie turystą. Chodzi mi o te że istnieje obieg tych walut po przez kantory itp. Na obcych walutach można także czasem zarobić. Wymieniając ja na odpowiednią walutę wtedy gdy są do tego sprzyjające warunki. A czasem także stracić. Oto moje zdanie :P
11 3 11