Odpowiedzi

2009-11-10T18:58:20+01:00
Czynił włócznię bardziej stabilną, mógł także zastępowac grot w razie złamania.
39 3 39
2009-11-10T18:58:48+01:00
Kolec ten pełni funkcję obronną jak i służy do ataku ;]
wpisz w google hoplita toci wyskoczy pełne objaśnienie ;)
34 2 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:17:22+01:00
Kolec czynił włócznię hoplity stabilniejszą i mocniejszą. Koleć służył także do ataku i obrony.
61 4 61