Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:11:53+01:00
2.to znaczy że jeśli nic nie wiemy o bogu to trudno będzie nam być z nim blisko np.jeśli ktoś będzie chciał poszukać czegoś w piśmie świentym i nie będzie znał ewangelistów to sobie z tym nie poradzi ale jeśli zaczniemy czytać całe od początku to będziemy wiedzieć więcej i zbliżymy się do niego i to znaczy że dużo wiedzy sprowadza do niego spowrotym
2009-11-10T19:18:22+01:00
Według mnie wiara dla chrześcijanina jest "drogowskazem" który zawiera zasady jakimi powinien się kierować każdy chrześcijanin. Powoduje że nasze życie nie kończy się z chwilą śmierci. Życie nabiera sensu. Dzięki wieże potrafimy rozwiązywać problemy ponieważ Pismo Święte zawiera wskazówki jak mamy żyć. Lecz nie są one napisane w sposób dosłowny i zrozumienie niektórych fragmentów wymaga większego skupienie i wyciszenia się.
3 5 3