Odpowiedzi

2009-11-10T19:10:56+01:00
200 * 70% = 200* 70/100 =140 -mężczyżni
200- 140 =60
140 * 60% = 140*60/100 = 84
140 - 84 = 56 -mężczyzn zostało
60*10%= 60* 10/100 = 6
60-6 =54 -tyle zostało kobiet
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:12:26+01:00
200 os - 100 %
x os - 70 %

x = 140 mężczyzn

200-140 = 60 kobiet

140 - 100 %
x - 60 %
x = 84 odjechało

140 - 84 = 56 zostajacych na kursie mezczyzn

60 kobiet - 100 %
x=10
x = 6

60-6 = 54 zostajacych na kursie kobiet
2009-11-10T19:12:36+01:00
X - ilośc mężczyzn na początku
y - ilośc kobiet na początku
x+y - ilośc kursantów
200 - ---------||------
70%*200 - ilośc mężczyzn na początku


(100%-60%)(70%*200)+(100%-10%)(30%*200) = 40%(70%*200)+90%*(30%*200) = 4/10(7/10*200)+9/10*(3/10*200) = 28*2 + 27*2 = 2*(28+27) = 110

Odp: Pozostało 110 osób na kursie.