Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:22:36+01:00
Laik - 1. człowiek nieznający się na danej rzeczy, niekompetentny w danej dziedzinie
2. zakonnik bez święceń, posługujący w klasztorze

monstrualny - inaczej potworny, odrażający

erudyta - człowiek posiadający rozległą wiedzę w określonej dziedzinie

imadło - przyrząd do przytrzymywania przedmiotów podczas obróbk

lakoniczny - oszczędny w słowach; krótki, zwięzł
1 5 1
2009-11-10T19:22:37+01:00
Lakoniczny oszczędny w słowach; zwięzły, treściwy.

Imadło - przyrząd służący do mocowania przedmiotów poddawanych obróbce ręcznej lub mechanicznej.

Erudyta - człowiek wykazujący się erudycją - znajomością tematu. Prezentujacy wiedzę rozległą lub wybitną znajomość jednego tematu.

monstrualny potworny, odrażający.

laik człowiek niekompetentny, nie znający się na danej rzeczy, dyletant; Kośc. rz.kat. świecki, nieduchowny; (laicy) nie posiadający święceń bracia zakonni (w odróżnieniu od ojców).
2009-11-10T19:23:22+01:00
1. osoba nie znająca się na żeczy.osoba świecka.
2.potworny, straszliwy
3. -----
4. uchwyt służący do zamocowywania przedmiotów podczas obróbki, posiadający dwie płaskie stalowe równoległe szczęki, których rozstaw...
5.krótko, zwięźle wyrażony, oszczędny w słowach.
2 4 2