Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:24:47+01:00
  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-10T19:26:23+01:00
Tak,ze względu na to bo ich rodzice sie przyjaźnili przezyli wiele wspolnych chwil,tych dobrych i złych,mieli za soba wspaniałeprzygody.przez wzgląd na to,że staś był o wiele starszy od nel traktował ją równiez jakby była jego siostra
1 1 1
2009-11-10T19:32:25+01:00
Tak Jaś Traktował Nel Jak Siostrę Ponieważ Czuł Się Za Nią Odpowiedzialni I Byli Dla Siebie Przyjaciółmi A Na Koniec Powieści Nel I Staś pobrali Się. Wniosek : Jaś traktował Nel jak siostrę.
1 5 1