Odpowiedzi

2009-11-10T19:33:09+01:00
Typ: Prezentacja multimedialna

Opis: Jubileuszowa prezentacja firmy Karcher GmbH
i Karcher Poland, przedstawiająca pełny wizerunek na przełomie 10 Lat działalności.
Data realizacji: wrzesień 2003
Platforma: Windows 95/98/2000/XP
Technologie: flash
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:34:22+01:00
Zapraszam na stronę: http://poznajmyonz.pl a co do obrazów do prezentacji zapraszam do wujka http://google.pl

W razie czego proszę pisać 785968189 może coś zaradzimy.

Pozdro StaniuxD
1 5 1