Podaj:
10 przykładów roślin jednoliściennych okrytonasiennych o łodygach zielnych
5 przykładów roślin dwuliścienny okrytonasiennych o łodygach zielnych
5 przykładów roślin dwuliściennych okrytonasiennych o łodygach zdrewniałych.

Do wszystkich przykładów nazwy pospolite w łacińskie

3

Odpowiedzi

2009-11-10T19:42:25+01:00
Strąk- groch

Torebka- goździk

Torebka- mak

Łuszczyna- rzepak

Orzech- dąb

Orzeszek- konopie

Jagoda- pomidor

Ziarniak- trawy

Łuszczyna- kapusta
2 grono, kłos, kolba, baldach, główka, koszyczek.
3
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:06:27+01:00
Rosliny jednoliscienne okrytonasienne:
trawy, kukurydza, bambus, pszenica, jeczmien, zyto, proso,rosliny cebulowe, rosliny wodne, palma
dwuliscienne o łodygach zielnych:
groch, fasola, pomidor, marchew,
dwuliscienne o łodygach zdrewniałych:
Buk, dab, klon, Lipa, sosna pinia
16 4 16
2009-11-10T21:07:36+01:00
1. jednoliscienne okrytonasienne:
-trawy
-kukurydza-
-bambus
-pszenica
-jeczmien
-zyto
-proso
-rosliny cebulowe
-rosliny wodne
-palma
2. łodygach zielnych:
-groch
-fasola
-pomidor
-marchew
3. łodygach zdrewniałych:
-Buk
-dab
-klon
-Lipa
-sosna pinia
7 3 7