Odpowiedzi

  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-10T19:38:52+01:00
Odmienne charaktery
odmienne gusta
odmienne poglądy
narzucanie swojego zdania
2009-11-10T19:39:11+01:00
Rozne poglady
zainteresowania
religia
subkultura
wygląd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:50:43+01:00
Głównymi konfliktami miedzy młodymi ludźmi są przede wszystkim: stres i niepowodzenia. Ludzie za wszelką cenę, chcą być lepszymi od innych. Zarówno finansowo, edukacyjnie jak i w relacjach damsko-męskich. Co również jest przyczyną kłótni, nawet nie kiedy bójki. Innymi przyczynami kłótni między młodymi są problemy rodzinne, problemy z chłopakiem, z ocenami. Chcemy się wyżyć na innych poprzez nasze problemy, aby się "odstresować" i wyrzucić swoje nerwy..obciążyć nimi innych. Problemem też są różne poglądy, odmienne zdania na różne tematy i wg.

;) PzDr..; d
1 5 1