Odpowiedzi

2009-11-10T19:44:40+01:00
Chiny
niemcy rosja indie japonia
70 1 70
2009-11-10T19:45:56+01:00
Stany zjednaczone usa wielka brytania kanada brazylia chicago argentyna niemcy francja ukraina erbia rumunia finlandia norwegia szwecja włochy i mozna tak dlugo wymieniac
54 1 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:03:40+01:00
Państwa europejskie o większej liczbie ludności niż Polska to: Rosja, Francja, Hiszpania, Niemcy, Ukraina, Wielka Brytania i Włochy.


Napewno dobrze. ;)
66 4 66