Odpowiedzi

2009-11-10T19:44:58+01:00
Picasa - filtr kolaż

GIMP, Photoshop, Paint.NET - użycie różnych filtrów, desaturacji, kanału alfa i maski warstwy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T19:46:27+01:00
Są dwa programy:
Photo Filtre oraz Gimp 2

Jeżeli chcesz zobaczyć jak zrobić takie coś w Gimpie 2, kliknij na ten link do mojego bloga, do instrukcji: http://graphically-online.blog.onet.pl/003-Jak-zrobic-profesjonalny-n,2,ID393810592,DA2009-11-02,n
2009-11-10T21:04:30+01:00