Odpowiedzi

2009-11-10T19:49:32+01:00
Ponieważ .. Fryzura dodaje efekt plusowy w którym uczesanie może znaczyć wiele.. co do wyglądu .. jak ubieramy elegancką sukienke.. idziemy do stylistki i układamy śliczne włosy.. a jeżeli na sportowo związujemy bądź.. spinamy włoski ..
Odp : Fryzura ma bardzo duże znaczenie co do wyglądu
2009-11-10T19:50:07+01:00
Muzyka ma duży wpływ na to ponieważ wywiera na nas dużo emocji. słuchając budujemy swoje wnętrze od środka. słuchając ostrej muzyki staniemy się osobamy niezależnymi i zamkniętymi w sobie będziemy się ubierać na czarno itp. Ta muzyka wywiera na nas emocje które są dla nas kożystne bądz też nie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T20:26:14+01:00
Sądzę, iż muzyka wywiera dość duży wpływ na nasze ubranie lub fryzurę. Gdy słuchamy muzyki, utożsamiamy się z wykonawcą i zazwyczaj chcemy wyglądać podobnie jak on. Piosenkarze kreują modę, jednakże nie zawsze tak jest.
Dzięki muzyce kształtujemy własne 'ja' i właśnie przez to, chcemy być niebanalni i mieć taką fryzurę, która jest oryginalna i zwracająca powszechne zainteresowanie wokół własnej osoby. Potrzebujemy tego. Potrzebujemy akceptacji społeczeństwa. Są tak odmienne gusty i guściki w modzie dotyczącej ubioru, że każdy znajdzie coś dla siebie. Należy pamiętać o tym, że nie każdy, kto słucha np. rocka, musi być EMO.