Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T19:50:21+01:00
Najbardziej zaimponowało mi odkrycie przez Marię Skłodowską - Curie to, że odkryła jako jedyna z polskich naukowców pierwiastek - Polon. Miał on ogromne znaczenie w dziedzinie nauki, czyli w Chemii.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:56:58+01:00
W M. Skłodowska-Curie zaimponowała mnie jej zawziętosc do nauki i pracy.
Była bardzo mądrą Polką z czego jestem dumny. Najwiekszą dumę sprawiło mi to, iż Maria zdobyła nagrode Nobla w dziale fizyka i za odkrycie zjawiska promieniotwórczosci. Jako jedyna kobieta w histori otrzymała ta nagrodę podwójnie, a także jest jedynym uczonym w historii uhonorowanym nagrodą Nobla w dwóch różnych dziedzinach nauk przyrodniczych. Jej badania na temat radiochemi są imponujące.
3 3 3
2009-11-10T20:08:05+01:00
Działalność:
napewno jakies pokazy, nauki, pomoc.
również jej mądrość(odkrycie pierwiastka) i choć była ceniona i sławiona przez cały swiat starała się zyc skromnie.
2 3 2