Odpowiedzi

2009-11-10T19:56:24+01:00
1.Amon
2.Anubis
3.Apis
4.Aton
5.Bes
6.Hapi
7.Chonsu
8.Chnum
9.Chepre
10.Hathor
11.Horus
12.Izyda
13.Maat
14.Min
15.Nechebet
16.Neftyda
17.Neit
18.Nut
19.Ozyrys
20.Ptah
21.Re
22.Sachmet
23.Set
24.Sobek
25.Szu
26.Tefnut
27.Tot

Mam nadzieje że pomogłam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:57:02+01:00
1 Aker
2 Amon
3 Benitu
4 Gereh
5 Nepri
6 Horus
7 Isdes
8 Ptah
9 Serapis
10 Tenemu
11 Sukhos
12 Renenutet
13 Chonsu
14 Emset
15 Duamutfi
16 Hapej
17 Harpokrates
18 Nefertum
19 Onuris
20 Ozyrys
21 Nun
22 Niau
23 Re
24 Anup
25 Baal
26 Neftyda
27 Szu
28 Hathor
29 Izyda
30 Nut
31 Bes
32 Bastet
33 Anubis
34 Toth
35 Aton
36 Buchis
37 Dutes
38 Min
39 Sokar
40 Upuaut
2009-11-10T19:59:03+01:00
1.Atum

2.Bastet

3.Bes

4.Chepre

5.Chnum

6.Horus

7.Amon

8.Anubis

9.Apis

10.Aton

11.Chonsu

12.Geb

13.Hapi

14.Hathor

15.Izyda

16.Maat

17.Nechebet

18.Nut

19.Ozyrys

20.Ptah

21.Re

22.Sachmet

23.Sobek

24.Tefnut

25.Tot