Odpowiedzi

2009-11-10T19:56:17+01:00
Para młoda ładna, ale gdy rok zleci
To jeszcze ładniejsze będą mieli dzieci

To co my śpiewamy to tylko do śmiechu
Teraz by się zdało wypić po kielichu

Chociaż pani młoda szczerze przysięgała
To uważaj młody, by cię nie zdradzała

Co tak młody myślisz, coś tak spuścił głowę
Chyba se rozmyślasz, czy dostaniesz krowę

Dostaniesz krowę, dostaniesz i ciele
A Żebyś się nie martwił w to twoje wesele
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:59:35+01:00
Miłość to takie małe słowo,
a tak wiele znaczy .
Jednym daje radość
innym dar rozpaczy.





Całuje ,chłopcze , całuj szczerze
Tysiąc razy, raz po raz !
To dopiero świat uwierzy,
że prawdziwa miłość w nas !
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T20:02:46+01:00
Na zapas nie martw się.
Masz przecież przyjaciela - mnie ;]

Nie smuć się po utracie swojej dziewczyny.
Razem coś na to poradzimy.

Po ukochanej stracie,
Wyżyj się i kup śliczne gacie.