Odpowiedzi

2009-11-10T19:54:57+01:00
A) 25 * 20 = 500
b) 20 *30 = 600
c) 15 * 30 = 450
d) 25 * 25 = 625

625 > 600 > 500 > 450
Odp: D
2009-11-10T19:57:09+01:00
25×20=500cm² 20×30=600cm² 15×30=450cm² 25×25=625cm² odp.najwięcej ciasta zmieści sie w formie o wymiarach podstawy:25 na 25cm-pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:57:46+01:00
A) 25 cm x 20 cm = 500 cm 2
b) 20 cm x 30 cm = 600 cm 2
c) 15 cm x 30 cm = 450 cm 2
d) 25 cm x 25 cm = 625 cm 2

Odp : d) bo ma najwiecej cm kwadratowych

PS prosze o najlepszą odp :)