Co powiesz w tych sytuacjach? Jest kilka możliwości.
1. W oknie wystawowym zobaczyłaś spodnie, które bardzo ci sie spodobały.
2. Kolor kurtki którą zamierza kupić koleżanka nie podoba ci sie.
3. Potrzebujesz wygodnych butów. Te które proponuje znajoma sa twoim zdaniem za drogie.
4. Chcesz kupić koszulę. Zasięgnij opinii kolegi/koleżanki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:03:19+01:00
1. Och, schau mal! Diese Hosen gefallen mir sehr.
2. Diese Farbe gefällt mir nicht. Vielleicht sollst du eine andere Jacke kaufen.
3. Diese Schuhe sind zu teuer für mich. Ich werde weiter suchen.
4. Ich möchte eine Bluse kaufen. Diese hier gefällt mir. Steht sie mir?

1. O, zobacz! Te spodnie mi się podobają.
2. Ten kolor mi się nie podoba. Może powinnaś kupić inną kurtkę.
3. Te buty są dla mnie za drogie. Będę dalej szukać.
4. Chcę kupić sobie bluzkę (koszulkę). Ta mi się podoba. Pasuje mi ona?
9 4 9
2009-11-10T20:12:42+01:00
Dieser Hosen sind sehr fein.
Mir diese Farbe gefällt nicht.
Ich muss bequeme Schuhe kaufen. Aber das ist zu teuer.
Ich will ein Hemd kaufen. Du vielleicht wirst mir helfen wählen?
5 3 5
2009-11-10T20:39:08+01:00
Sieh welcher super Hosen.
Zobacz jakie super spodnie.
Eine meine Meinung nach diese Farbe passt zu Dir nicht.
Moim zdaniem ten kolor do ciebie nie pasuje.
Das ist zu teuer. Ich vielleicht werde ander nehmen.
To jest za drogie. Może wezmę inne.
Gefällt mich dieses Hemd. Was über sie du findt?
Podoba mi się ta koszula? Co o niej sądzisz?
1 5 1