Witam oto treść zadania za 101 punktów!!! Wybieram najlepszą odp. i zgłaszam odpowiedzi nie na temat!!!

1.Z lektury ''sklepy cynamonowe'' rozdział ''Manekiny'' proszę przedstawić w punktach.
2.Proszę o wybranie tych rzeczy lub zdarzeń które są nieprawdopodobne dziwne nie rzeczywiste.
3.Jacy bohaterowie pojawiają się w tym rozdziale i jakieś inf. na ich temat.

Z góry dziękuje... ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:18:55+01:00
1.
Manekiny

1. Samotność Ojca. Pustka w domu.
2. Ojciec spotyka dwie szwaczki: Poldę i Paulinę zatopione w powodzi kolorowych skrawków materii.
3. Rozmowy Ojca z dziewczętami.

Traktat o manekinach, Albo wtóra Księga Rodzaju

1. Marzenia i tęsknoty Ojca, aby tworzyć, być kreatorem.
2. Adela terroryzuje Ojca.

Traktat o manekinach. Ciąg dalszy

1. Ojciec opowiada o losie materii, którą można dowolnie modelować.
2. Jego wykład powtórnie przeżywa Adela.

Traktat o manekinach. Dokończenie

1. O bujności i niepowstrzymanym rozwoju materii.
2. Znowu Adela.

To też? ;P
2.
Ojciec mówi że w manekinach jest wielka siła
Opiekuje się ptasimi jajami.
3. Ojciec, Polda, Paulina, Adela.

-Postać Ojca Jakuba jest literackim portretem ojaca Schulza.
Adela też ma swój odpowiednik w rodzinie Schulza.
1 5 1
2009-11-10T21:20:56+01:00
1)
1. Ptaki zostają odebrane ojcowi.
2. Ojciec co raz bardziej zamyka się w sobie.
3. Nuda i ponura sytuacja rodzinna.
4. Podczas wędrówek po czeluściach domu odkrywa 2 manekiny.
2) 1.Matka chłopca proponuje wspólne wyjście do teatru, na co wszyscy pozostali przystają. Na miejscu okazuje się jednak, że Ojciec zapomniał portfela.
3)Ojciec - Żonaty ojciec dwóch chłopców.
Adela - Służąca bohatera. (czyt. jego rodziców)
1 1 1