Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:06:15+01:00
Bawić się-niedokonany
pomalować-dokonany
patrzeć -niedokonany
napić się-dokonany
wygryźć-dokonany
zabrać-dokonany

chybaa.;/
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T20:06:13+01:00
Bawić się - czasownik niedokonany
pomalować - czasownik dokonany
patrzeć - czasownik niedokonany
napić się - czasownik dokonany
wygryźć - czasownik dokonany
zabrać - czasownik dokonany
2 5 2
2009-11-10T20:09:14+01:00
Dokonane wskazuja ze dana czynnosc jest juzw wykonana a niedkonane ze czynnosc jeszcze nie jeste wykonana tyle wiem tylko ;d xd
2 3 2