Odpowiedzi

2009-11-10T20:09:31+01:00
Długość rowu = 200 m
szerokość = 40 cm = 0,4 m
głębokość = 70 cm = 0,7 m

Objętość rowu, równa objętości wykopanej ziemi:
200 m * 0,4 m * 0,7 m = 56 m3

Pozdro))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:10:34+01:00
200m = 20000cm
20000cm * 40cm * 70cm = 56000000cm (szesciennych)
56000000cm (szesciennych) = 56m (szesciennych)
2009-11-10T20:11:53+01:00
Ob = sz*gł*dł

ob= 40cm*70cm*2000cm
ob= 2800cm2*2000cm
ob=5600000 cm3
objętość wykopanej ziemi to 5600000cm3 = 5,6m3