Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:44:09+01:00
Przyrost naturalny jest to różnica między liczbą urodzin i zgonów.
1 promil jest to jedna tysięczna całości
40000000*),003=120000
liczba urodzeń=przyrost naturalny+liczba zgonów=
=120000+380000=500000
2 3 2
2009-11-10T21:10:58+01:00
4000000x0,03=120000
120000+380000=500000-wynik
2 3 2
2009-11-10T21:15:59+01:00
4000000x0,03=120000
120000+380000=500000 a to wynik

a terza krotki opis

przyrost naturalny jest to różnica uradzeń i zgonów
a promil jest to 1 tysięczna
3 2 3