Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:10:55+01:00
Na rozmowach,spacerach, wspólnych imprezach, jakieś wyjście do kina, na basen a zimą na moje ukochane łyżwy :D
2009-11-10T20:11:43+01:00
Idziemy na dyskotekeXD
ogladamy filmy
wyglupiamy sie to nasze ulubione zajecie
2009-11-10T20:14:16+01:00
Zazwyczaj z przyjaciółmi gdy mamy wolny czas gramy w Texas Holdem czyli taki rodzaj pokera,gramy na komputerze ,idziemy do kościoła,gramy w piłkę ręczną i nożną oraz tenisa.gdy jest ładna pogoda jedziemy z ok 25 km na rowerach.często chodzimy na dyskoteki gdzie spotykamy wiele nowych kolegów i koleżanek którzy dołączają do naszej paczki.