Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:17:29+01:00
Down, zespol patau, zespol tunera, zespol edwardsa, hemofilia, mukowiscydoza, albinizm, alkaptonuria.
abbrecja chromosowe - zmiany struktury chromosomów polegające na ich poprzecznym pękaniu i przemieszczaniu się powstałych odcinków, wywołujące dziedziczne zmiany cech organizmu.

2 4 2
2009-11-10T20:18:26+01:00
Aberracja chromosomowa- (mutacja chromosomowa) – zaburzenie polegające na zmianie struktury lub liczby chromosomów

Celiakia
Choroba glutenowa
Mukowicsydoza
Pląsawica Huntingtona
Rodzinne przedwczesne dojrzewanie męskie
Rozszczep podniebienia
Testotoksykoza
Zespół Downa
2 4 2
2009-11-10T20:22:50+01:00
Choroby :
Zespół Downa
Parkinson
Anemia
Padaczka
Rdzeniowy zanik mięśni
Drżenia samoistne
Zespół Gilberta
Hemofilia

aberracje chromosomowe - to są mutacje chromosomowe. Zmiany w materiale chromosomowym na poziomie struktury aberracje strukturalne lub liczby chromosomów aberracje chromosomowe liczbowe.

Ps liczę na najlepszą odpowiedz =)
2 5 2