Odpowiedzi

2009-11-10T20:19:35+01:00
X - 10% z x=0.9x
0.9x + 15% z 0.9x=0.9x+ 0.15=1.05% ceny pierwotnej
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:20:06+01:00
Po 1 obniżce - 90% ceny
po podwyżce : 90%+ 15% =105%ceny

Odp. Cena kurtki wynosi obecnie 105% ceny pierwotnej.


Mam nadzieje że dobrze ;) Pozdrawiam
2009-11-10T20:23:23+01:00
PO OBNIŻCE
x = 90%

PO PODWYŻCE
x = 90 % + 15% = 105%

ODPOWIEDŹ: obecna cena kurtki stanowi 105% ceny pierwotnej


:):)

Mam nadzieje, że pomogłam