Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:26:50+01:00
Jak cię widzą tak cię piszą.Przez te słowa rozumiem to ,ze jeśli jakiś człowiek widzi nasze zachowanie to wyrabia sobie opinię na nasz temat, ale nie zawsze może być ona zgodna z prawdą.Gdyba ta osoba opisała coś o nas napisała i zrobiła by to także jakaś osoba która dobrze i długo nas zna to to opisy mogłyby zupełnie inaczej wyglądać.To, że ktoś ubiera się na swój sposób, a innym to się nie podoba, to nie oznacza, że ma zupełnie inny charakter i dziwnie się zachowuje.To jest po prostu jego styl,którego już nie zmieni.TO JAK WIDZĄ NAS INNI NIE OZNACZA,ŻE TACY JESTEŚMY!!!

mam nadzieję że pomogłam. :)
31 3 31
2009-11-10T20:28:19+01:00
"Jak Cię widzą tak cię piszą" przysłowie to oznacza,że ludzie oceniają nas po wyglądzie zewnętrznym.Nasze piękne ubrania,fryzury itp. Nie zawsze znaczą,że musimy być super.Np. gdy mamy złą minę ktoś od razu pomyśli,iż jesteśmy źli i nieuprzejmi.Lecz nie zawsze tak jest! Może okazać się,iż w środku serca czyli we wnewnątrz jesteśmy bardzo mili i uprzejmi.

Krótkie wypracowanie,ale zawsze coś jest prawda? :P
Pozdrawiam! ;***
61 4 61