Odpowiedzi

2009-11-10T20:34:02+01:00
6)
negocjator ten, kto prowadzi rokowania, układy (w czyimś imieniu).
mediator pojednawca, rozjemca.
4)
kompromis ugoda, polubowne załatwienie sporu, osiągnięte w drodze wzajemnych ustępstw; odstępstwo od zasad dla praktycznych korzyści.
2) oceniam je za dobre
1) zgadzać się
3)tym że negocjacje sprawuje negocjator a mediację mediator;d
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:34:21+01:00
1.jak rozwiązywać spór drogą negocjacji
2.jak ocenić że przyjęte rozwiązanie jest dobre
3.czy różnią się negocjacje od mediacji
4.co to jest kompromis
5.jakie są style rozwiązywanie konfliktów
6.kto to jest negocjator, mediator

1. Negocjacja to rozmowa pomiędzy dwoma osobami, gdzie jedna przekonuje druga do swoich argumentów aby dojść do konsensusu. Proces wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane w konflikt strony. Rozwiązywanie negocjacji prowadzi sie przez rozmowę.

2. Musza zgadzać sie z nim strony, musi mieć poparcie i sens

3. Różnica między negocjacja a mediacją jest taka że kiedy wystepuje mediacja musi w dyskusji uczestniczyc osoba bezstronna a negocjacje prowadza zainteresowane strony.

4. Kompromis to dojsci do porozumienia miedzy stronami, jedna i druga strona przedstawia swoje argumenty i dochodza do konsensusu.

5. Mediacja, negocjacja, arbitraż

6. MEDIATOR jest to osobva bezstronna, zarządzająca konfliktem. NEGOCJATOR osoba ktora prowadzi negocjacje, rozmowy. Czasem zdarza sie ze negocjator mowi w czyimś imieniu.
8 4 8