Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:25:54+01:00
- na wsi jest czystsze powietrze
- prowadzi się tam mniej stresujący tryb życia
- w mieście jest ciągle jakiś hałas, nie ma spokoju

- w mieście mamy bliżej do wsyztskiego (sklepy, szpitale itd.)
- możemy tu łatwiej znaleźć dobrą pracę
- są tu środki komunikacji miejskiej
1 3 1
2009-11-10T20:28:41+01:00
W miastach powietrze jest bardziej zanieczyszczone co źle wpływa na zdrowie.
Jest też duży huk co wpływa na naszą zdolność słyszenia.
Nie ma miejsca do spokojnych spacerów na łonie przyrody (:))
Teraz plusy.
Wszędzie można się szybko dostać dobrze zorganizowaną komunikacją miejską.
Wszystko jest blisko: księgarnie, supermarkety, galerie.
Na wsi nie ma też teatrów i kin co źle wpływa na kulturę społeczeństwa.
Ma się wokoło siebie więcej ludzi, z którymi można się zaprzyjaźnić po prostu :P
Starczy??
1 4 1
2009-11-10T20:30:45+01:00
"Lepiej żyć w mieście niż na wsi."
TAK:
1) Mamy zawsze ciepło w domu.
2) Nie musimy się martwić o to, że zostawiliśmy bydło, na gospodarstwie-możemy więc pozwolić sobie na dłuższy wypad poza dom.
3) W razie kłopotów mamy blisko sąsiadów.
NIE:
1) Świeże powietrze.
2) Możliwość częstych imprez bez zastrzeżeń sąsiadów.
3) Mało krępujące, życie. Tzn. że nie mamy wrażenia, że sąsiad zna przeciwka patrzy co robię w kuchni..albo sypialni ^^

Pzdr..;) ;*
1 1 1