Odpowiedzi

2009-11-10T20:30:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:35:44+01:00
Muzeum jest wielkie i ma dużo przestrzeni .
Znajduje się w nim dużo ciekawich eksponatów
jednym z najlepszych jest obraz Leoanarda da Vinci umieszczonby w Kraokowsim Muzeum.
Przed wejściem stoją duże kolumny .
Wszystko jest tu odnowionne .
Obrazy te mają Złote obramowanie a Muzeum
przypoina mi Kościół .
2 5 2
2009-11-10T20:45:46+01:00
Moim zdaniem orginalne muzea maja najnowsze atrakcje... maja ich wiele i sa one rozne np obrazy rzeźby czy nawet szmaciane lalki z XI wieku(np...) te muzea maja wiecej zwiedzajacych poniewaz ludzie bardzie chca sie wybrac do nowoczesnego niz do jakiegos budynku sypiacego sie... z tego tez wynika ze nowoczesne maja bardziej zadbane wnetrzne.orginalne muzeum pewnie maja b.nowe sprzety np takie ktore same mowia (opowiadaja historie okims lub oczyms)

mam nadzieje ze jakos pomogłam;))