Odpowiedzi

2009-11-10T21:06:31+01:00
Moim zdaniem moda łączy niektóre pokolenia. Dziś np. nosi się modę "retro". Po pierwsze w ten sposób pokolenia mogą wymieniać się swoimi poglądami, na temat mody, którą wspólnie uznają. Po drugie Rodzice mają z dziećmi więcej wspólnych tematów, a córki częściej pożyczają od swoich matek cichy, co z pewnościa sprzyja ich stosunkom. Po trzecie dzieci w miarę czsu przestają uważać swoich rodziców za aż tak potocznie mówiąc "siarowych".
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:25:30+01:00
Moda jest nieodłącznym elementem w relacjach między ludzkich. W miarę jak cywilizacja szła do przodu zmieniały się upodobania w dziale mody. Jeszcze kilka lat temu młodzi ludzie nie akceptowali stylu ubierania z dawnych lat. Z biegiem czasu widzimy że ta granica się zaciera i już nie widać tak wyraźnie granic między stylami. Młodzież chętnie miesza i łączy wiele elementów. Starsi ludzie takze często wypowiadają swoje negatywne zdania na temat ubioru młodzieży. Rzadko kiedy spotyka się uznanie wobec naszego wyglądu. Dla nas kolczyk w pępku moze być super i cool ale dla osób starszych może to być nie moralne. Moda dzieli pokolenia.Jesli postawić przed jakąs osobą kilka obrazków z przedstawionymi stylami modowymi z okresu wielu lat to ta osoba z łatwością powie nam która osoba jest z jakiego okresu. Każdy jest bardzo charakterystyczny. Podczas minionych lat częśc ludzi zapożyczyła sobie wiele elementów z innych ram czasowych co wywołuje mały chaos.
3 3 3