1.Wyjaśnij na czym polega dobra sprawność fizyczna i co przyczynia się do utrzymania jej na wysokim poziomie.
2.Jakie warunki muszą być spełnione podczas wysiłku fizycznego oraz uprawiania sportu?
3.Wymień korzyści dla twojego organizmu,które wynikają z ćwiczeń fizycznych i aktywnego uczestnictwa w zajęciach wychowania fizycznego.

3

Odpowiedzi

2009-11-10T20:50:03+01:00
1.wiek, płeć,stan zdrowia.
2. trningi,siła,uprawianie ćwiczeń.,
3.wzmocnienie kości,stawów
3 1 3
2009-11-10T20:52:51+01:00
1. Chodzi o to, że na w - fie wykonujesz wszystkie ćwiczenia bez problemu. Możesz trenować jakieś sporty dodatkowo.
2. odpowiednie obuwie, rozgrzewka, odpowiedni strój
3. jesteś zdrowszy, chudszy, nie masz problemu z zajęciami wych. fiz.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:52:54+01:00
1) Dobra sprawność fizyczna polega na pokonywaniu wysiłku fizycznego, który związany jest z codziennymi czynnościami. Aby sprawność ta była dobra, trzeba dużo ćwiczyć
2) Warunki jakie muszą być spełnione podczas wysilku fizycznego i uprawiania sportu są : regularne ćwiczenia wykonywane dobrze, ale z właściwym wypoczynkiem
3) Korzyści z ćwiczeń fizycznych i aktywności na zajęciach wychowania fizycznego dla mojego organizmu to uzyskanie dobrej formy i większych możliwości
5 4 5