Odpowiedz na pytanie : " Co to jest sztuka ? "
Odpowiedz ma być w conajmniej 5 zdaniach, nie z internetu ( bo sprawdze ) , nie za krótkie, własnymi słowami, ładnie sformułowane . Za dobrą prace przyznam hm.. myśle że nawet 80 pkt. : )

3

Odpowiedzi

2009-11-10T21:00:42+01:00
Sztuka jest do zajęcie, hobby lub nawet praca ludzi. Na ludzi zajmujących się sztuką mówimy : artyści, malarze, rzeźbiarze...
Bo przecież sztuka to nie tylko malarstwo. Ale też np. rzeźbiarstwo. W sztuce ważną rolę pełni estetyka pracy, zaangażowanie w wykonanie jej. Liczy się też dobry pomysł.








2009-11-10T21:02:26+01:00
Sztukę można interpretować na wiele sposobów. Każdy z własnego punktu widzenia inaczej ją ocenia. Dla niektórych dany obraz będzie kunsztownym dziełem, dla drugich będzie zwykłym bezwartościowym bohomazem. Dlatego też sztuki nie można podzielić na lepszą i gorszą, każdy musi ocenić ją na własny sposób. Sztuka wg mnie jest owocem dzieła artysty- nie zawsze udanym. Jest przejawem uczuć, emocji, cierpienia itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:06:26+01:00
Na to pytanie jest bardzo trudno odpowiedzieć , dlatego iż sztukę każdy interpretuje inaczej.
Bez sztuki i artystów, którzy ja tworzą, świat nie miałby sensu.
Sztuka jest to ukształcenie piękności umysłu ludzkiego , i jego zmysłów.
Sztuką można nazywać malarstwo , rzeźbiarstwo, poetyckie wyrażanie swych myśli. (czyt. wiersze ect.)
Ogólną definicją sztuki będzie dzieło artysty, czyli osoby która patrz na świat poprzez emocje i klasę.