Moja koleżanka prosiła mnie abym powiedziała jej jaki wiersz ma wybrać sobie na Taki szkolny wieczór poetycki ;] Ona chce mieć taki wesoły wiersz , który <jak ona to powiedziała > wszystkich zaskoczy , ogólnie jakiś fajny ;]
Znacie jakieś takie wiersze ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:11:54+01:00
- I. Krasicki " Przyjaciele"
- Z. Herbert " Pudełko zwane wyobraźnią"
- J. Twardowski " O maluchach"
- W. Szymborka " Radość pisania" , " Zwierzęta cyrkowe"
2009-11-10T21:12:18+01:00
Ja rok temu mówiłam wiersz "Małpa w kąpieli" i zajęłam 2 miejsce. "Kwoka" Jana Brzechwy to też fajny wiersz, ale to zależy ile Twoja koleżanka ma lat... Jeśli takie nie będą do niej pasowały to może sobie poszukać w necie. Niech wpisze w google "wiersze", albo jak ma jakiegoś wybranego pisarza to niech wpisze np. "wiersze Aleksandra Fredro" ;D
Pozdro ;)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T21:16:38+01:00



Rzekł Adam, Ewo kochanie,
Mam takie głupie pytanie:
Czy kochasz mnie, jak ja ciebie?
A Ewa zarżała jak źrebię,
-Jasne! Masz przypływ humoru?
-Kocham, wszak nie mam wyboru!
Adam uspokojony,
Mówi do Ewy, swej żony:
-Jest nas tu tylko dwoje,
-Więc zdrady się nie boję.
I tu się mylisz kochany,
Są węże, i są banany!
1 5 1