Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:16:11+01:00
2009-11-10T21:18:16+01:00
Największe pole z prostokątów ma kwadrat czyli obwód = 400m = 4a czyli bok ma 400m/4=100m długości. Pole = 100m*100m=10000m^2=1ha(hektar)
2009-11-10T21:19:30+01:00
Chcemy ogrodzic siatką dlugosci 400m prostokątny plac.Jaką maksymalną powierzchnię może miec ten plac?(Odpowiedz wyraz w hektarach)

400m/4= 100m

P=100x100= 10 000m² = 1ha

Pozdrawiam:)