Odpowiedzi

2009-11-10T21:52:53+01:00
Wczorajszy dzień w szkole był jakiś zwariowany. Najpierw na polskim śmiechom nie było końca, potem na matmie 3 osoby robiły sobie żarty z nauczycielki. Nadeszła historia... Gdy pani wchodziła po schodach potknęła się i wpadła na ludzi z innej klasy. Każdy zaczął się chichrać. Potem wpadła do klasy, szybko jakby chciała niewiadomo co zrobić. Z racji tego że pani od historii to raczej zapominalska, ugodna kobitka śmiać możemy się całą lekcję, a ona nie zauważy... Tym razem jednak chłopaki przyszykowali całą siatkę papierowych kulek, jak pani już podyktowała temat, niestety połowa siatki była już pusta. Jednak wygłupom końca nie było . Jak pani gadała i gadała o tym, jak to Egipcjanie budowali piramidy kilku ją przedrzeźniało. Bo w sumie kogo obchodzą jakieś piramidy, dla większości klasy to kupa piachu, i tyle ! W pewnym momencie ( imie ) podniósł się z ławki i zaczął się drzeć ... Każdy z niego boki zrywać zaczął, a pare dziewczyn pospadało z krzeseł ... Wtedy pani zaczęła krzyczeć, że jednemu, drugiemu, trzeciemu, piątemu, siódmemu, dziewiątemu i tak doszła do (ilosc osob w klasie) wstawi uwagi. Ale na szczęście zadzwonił dzwonek , wszyscy wybiegli z klasy, a pani zapomniała o całym wydarzeniu...
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T00:35:53+01:00
Dzisiaj na lekcji historii Pani powiedziała,że mamy wolną lekcję i porozmawiamy o czym chcemy!Chcieliśmy,żeby porozmawiać o :grzechach ciężkich ,pierwiastkach,napojach,fast foodach,itp.Nikt oprócz Kasi nie chciał rozmawiać o historii Pani powiedziała,że albo rozmawiamy o historii albo wcale,wtedy zapytała się ponownie o czym porozmawiamy i odpowiadaliśmy tak:Krzyżacy, Krzyżacy,krzyżak,szlachta,krzyżak,szlachta,Niemcy.
A więc przegłosowane,rozmawialiśmy o Krzyżakach,Krzyżacy to dziwni ludzie doszła do wniosku klasa,klasa bardzo nie lubiła Krzyżaków.
Myślę,że trudna parodia do zrozum9ienia,ale chyba pomoglam!
Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
3 2 3