Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T21:49:35+01:00
Jezus Chrystus był mesjaszem, był synem Bozym i był również żydem
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T22:01:01+01:00
Jeszus Chrystus byla synem Bozym, zwiastujacym wole swego ojca, prorokowal mesjanizm dla ludzi zyjacych owczesnie oraz tych zyjacym obecnie. Prorok chrześcijaństwa, gloszacy prawdy wiary oraz fakt, iz istnieje tylko ejden Bog, ktorego nalezy czcic. Ponadto Odkupiciel swiata ludzkiego.(poprzez wlasna smierc)
2009-11-10T22:15:32+01:00
Jezus Chrystus jest pośrednikiem między ludźmi a Bogiem, jego Ojcem w niebie. Jest Panem, Zbawicielem. Umarł za nasze grzechy na krzyżu dla nas, dla naszego zbawienia. Jego Matką jest Maryja.