Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T22:02:31+01:00
6734
+ 359
--------
7093


1152
- 648
--------
504


506
- 380
-------
126


345
------
7935:23
69
---
103
92
----
115
115
-----
0

5623
+ 468
-------
6091

1263
- 759
--------
504

605
370
----
4235
1815
--------
60500

345
--------
7245:21
63
---
94
84
----
105
105
-----
000
1 5 1
2009-11-10T22:04:30+01:00
6734+359=7093
1152-648=504
7935;23= 345
5623+468=6091
1263-759=504
605* 370 =223850
7245;21=345
2 3 2
2009-11-10T22:26:37+01:00
6734
+ 359
___________
7093

1152
- 648
______________
504

506
-380
________
126



345
__________
7935:23
69
____
103
-92
____
115
- 115
___________
0



5623
+ 468
______
6091

1263
- 759
_________
504

605
x 370
______
4235
+1815
__________
223 850



345
_____
7245:21
63
___
94
- 84
____
105
- 105
______
0
2 3 2