Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T22:10:00+01:00
Stokrotka, dzieci, ławki,
rzeczowniki to kto? co?
2009-11-10T22:11:42+01:00
Stokrotka, święto, poniedziałek, dzieci, szkole, ławkach, czegoś, łodydze, słońca, wszystkiego, Bóg, skowronek, ciszy, rodzaju, czcią, podziwem, ptaszka, wiatr, mnie - ja się tylko tylu naliczyłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T22:12:39+01:00
Ranka, płatkami, słoneczko,
czlowiek, trawie, kwiatkiem,
słońca, skowronka, powietrzu.


stokrotka, świeto, poniedzialek,
dzieci, szkole, ławkach,
łodydze, wszystkiego, Bóg,
ciszy, czcią, ptaszka, wiatr.

;) 22 ale w tekscie sie powtarzają niektóre

a "mnie" to nie jest rzeczownik :) bo odpowiada na pytania kogo? co? a nie- kto? co?