Zad. 1
Dwie pelargonie posadzone do jednej doniczki maja dluzsze i ciensze lodygi oraz mniejsze liscie, niz pelargonia rosnaca pojedynczo w doniczce. ktory rodzaj wzajemntych oddialywan wystappil u pelargonii rosnacych w jednej doniczce?
a mutualizm b konkurencja c pasozytnictwo d drapieznictwo

3

Odpowiedzi

2009-11-10T22:31:02+01:00
2009-11-10T22:32:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T22:34:38+01:00
ODPOWIEDŹ: B konkurencja


:):)

Mam nadzieje, że pomogłam