Odpowiedzi

2009-11-10T23:25:48+01:00
Sportowcy - wiekszosc nie ma wykrztałcenia i kiedy traca kondycje nie moga uprawiac zawodu.

12 2 12
2009-11-10T23:25:55+01:00
Policjant
zolnierz

to sa tylko przyklady zawodow ktore wykonuje sie ,przez ktore szybciej idzie sie na emeryture.
pracuje sie krocej poniewaz te zawody sa narazone na niebezbieczenstwo i stres,dlatego jedyna wygoda jest pojscie na pozniejsza emeryture.

przepraszam za bledy ale klawiatura mi szwankuje.
licze na najlepsze.
pozdro ;]
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T23:25:58+01:00
Policjant, strażak. Ludzie wykonujący te zawody przechodzą na wcześniejszą emeryture, ponieważ ich praca wiąże się z ryzykiem. Są odpowiedzialni za swoje stanowisko pracy i za drugiego człowieka ... Żeby dogonić złodzieja musi być młody i wysportowany policjant ...Żeby wejść na 10 piętro również musi być młody strażak ...
12 4 12