Zad1.
Podane zdania przetlumacz na j.angielski oraz napisz do nich zdania przeczace oraz pytania ogolne i odpowiedzi krotkie:
1.Ona jest jego siostrzenicą
2.Wy jestescie naszymi kuzynami
3.Ty masz nowy samochód
4.on ma niebieskie oczy
5.W salonie jest sofa
6.W łazience jest kilka ręczników
7.W gabinecie jest bibloteczka
8.My umiemy jezdzic na nartach
zad.2
Opisz siebie lub swojego przyjaciela(dane osobowe,wyglad,użyj czasownikow:to be,have got,can)
zad.3
przetłumacz słówka:medium height,short,straight hair,small eyes,responsible,middle-aged,teenager,plump,well-built,hard-working,modest,patient,rude
zad4.podane liczebniki napisz slownie:158,783,492,1537,6941

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T08:54:52+01:00
1. She is his niece
2. You are our cousins
3. You have a new car
4. He has blue eyes
5. The living room has a sofa bed
6. The bathroom is a few towels
7. The office is bibloteczka
8. We know how to ride on skis

Przeczenie:

1.She is not his niece
2.You you not are our cousins
3.You our cousins do not have a new car
4.He has blue eyes
5.The lounge has sofas
6.The bathroom is not a few towels
7.The office has libray
8.We we can not ride on skis


Tłumaczenie: medium height,short,straight hair,small eyes,responsible,middle-aged,teenager,plump,well-built,hard-working,modest,patient,rude

Po polsku:
średniego wzrostu, krótkie, proste włosy, małe oczy, odpowiedzialna, w średnim wieku, nastolatek, pulchna, dobrze zbudowany, pracowity, skromny, cierpliwy, rude
2009-11-11T09:02:34+01:00
1.She is his niece.
2.You are our cousins.
3.You have a new car.
4.He has got blue eyes.
5.In the living room is a lounge.
6.In the bathroom are a several towels.
7.In the room is a libray.
8.We can ski.

przeczenia:

1.She is not his niece.
2.You are not our cousins.
3.You have not a new car.
4.He hasn't got blue eyes.
5.In the living room isn't a lounge.
6.If bathroom aren't several towels.
7.In the room isn't a libray.
8.We can not ski.


I am ...(imię). I am ...(wiek) years old. I am Polish. I am Christian. My date of birth is the ....(dzień urodzin) th ...(miesiąc). My address is ...... (ulica na jakiej mieszkasz) Street. I've got short brown hair and big blue eyes. I'm slim.

zad. 3
medium height - średniego wzrostu
short - krótki
straight hair - proste włosy
small eyes - małe oczy
responsible - odpowiedzialny
middle-aged - w średnim wieku
teenager - nastolatek
plump - zażywny, okrągły
well-built - dobrze zbudowany
hard-working - cięzko pracujący
modest - skromny
patient - pacjent, chory
rude - 1. prosty/szorstki/nieokrzesany/gwałtowny/niegrzeczny
2.(o zdrowiu) silne/mocne
3.(o człowieku) gruboskórny/ordynarny/prymitywny


158 - one hundred and fifty-eight
783 - seven hundred and eighty-three
492 - four hundred and ninety-two
1537 - one thousand five hundred and thirty-seven
6941 - six thousand nine hundred and forty-one