Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T08:41:38+01:00
Wyróżnia się tym,że średnie amplitudy powietrza są najwyższe w Polsce 22,5ºC, —23,5ºC).Występują tam mroźnie zimy i ciepłe lata.Województwo Lubelskie wyróżnia się także tym że jest tam bardzo dużo obszarów turystycznych min Puławy, Kazimierz Dolny i Nałęczów
2 5 2
2009-11-11T09:50:42+01:00
Występują tam mroźnie zimy i ciepłe lata.

Województwo Lubelskie wyróżnia się także tym że jest tam bardzo dużo obszarów turystycznych między innymi Puławy i Kazimierz Dolny



Wyróżnia się tym,że średnie amplitudy powietrza są najwyższe w Polsce 22,5ºC, —23,5ºC).
1 5 1