Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:07:50+01:00
Powiedz że czekasz na wakacje i przedstaw jakie przygotowania (na te wakacje) czynisz
1 5 1
2009-11-11T09:43:02+01:00
Powiedzieć, że jesteście już doczekać wakacji i wyjaśnić, jakie preparaty dokonaniu
2009-11-11T11:53:00+01:00
POLECENIE : POWIEDZ, ŻE NIE MOŻESZ DOCZEKAĆ SIĘ WAKACJI I WYJASNIJ , DLACZEGO ?


NAPISAŁAM : NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ WAKACJI!! DLATEGO , ŻE W WAKACJE NIE TRZEBA CHODZIĆ DO SZKOŁY! CAŁY DZIEŃ MOŻNA PRZEBYWAĆ Z KOLEGAMI I KOLEŻANKAMI ROZMAWIAJĄC I ŚWIETNIE SIĘ BAWIĄC!!!WAKACJE POWINNY BYĆ CODZNIENNIE!ŻAŁUJE ŻE TAK NIE JEST .! ;(


NA ANGIELSKI : Written by: I can not wait for the HOLIDAY! THEREFORE, THAT DO NOT HAVE TO HOLIDAYS go to school! FULL DAY CAN be with colleagues talking and had a great fun!! HOLIDAYS SHOULD BE CODZNIENNIE! I am sorry it is not so.! , (


POZDRAWIAM .;))