Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:37:04+01:00
Wywiesić flagę narodową
Udać się na grób nie znanego żołnieża
Nie organizować imprez itp.
Mieć satysfakcję,że teraz w szkole mówilibyśmy w innym języku,
nie wyobrażamy sobie nas walczących o niepodległość,
a każdy z nas i tak to święto obchodzi w inny sposób : idą do znajomych,
do supermarketu na zakupy lub nie robić nic.



9 4 9
2009-11-11T09:38:04+01:00
Narodowe święto niepodległości powinniśmy obchodzić należytym mu szcunkiem
powinnismy wywieszać flagi polskie na ważnych państwowych urzędach można
śpiewać pieśni patryjotyczne .trzeba szanować to święto i nie robić nic aby temu zapobiec
9 4 9
  • ptrc
  • Rozwiązujący
2009-11-11T09:39:59+01:00
Obchody Swieta Niepodleglosci kazdy obchodzi na swoj sposob. Jest to okres w którym przedewszystkim powinnismy uswiadomic sobie czym jest wolnosc, solidarnosc. Powinnismy dziekowac za wolnosc, która odzyskaliśmy oraz postępować tak aby nie stracić jej. Dziekujemy wszystkim tym, którzy starali się o odzyskanie wolności dla Polski i tą wolność uzyskali ;)
7 3 7