Odpowiedzi

2009-11-11T09:12:12+01:00
Jest to czarny piesek rasy.....
Jest mały.Lubi sie bawic piłeczką;)
i leniuchować.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:36:33+01:00
Mój zwierzak ma na imię .... . Ma .... lat. Jest to malutki, czarny pisek rasy .... Ma słodki mały pyszczek i ciągle śmiejące się .... (kolor) oczy. Lubo się bawić, zawsze wysoko podskakuje gdy mnie widzi. Chodź jest maly lubi dużo jeść. Jego ulubiony przysmak to .... Kocham mojego pieska i nie zamieniłabym go nawet za największy skarb. Mój zwierzak jest wyjątkowyi jedyny w soim rodzaju.
6 5 6