Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:24:19+01:00
1. Jest bardzo dużo wód
2. Dużo zieleni
3. Dużo zabytków godnych zobaczenia
4. Tylko na Ziemi istnieje życie

:):)

Mam nadzieję, że pomogłam
1 5 1
2009-11-11T09:29:28+01:00
Wyjatkowosc naszej planety polega na tym, ze tylko na niej istnieje zycie.
3 3 3
2009-11-11T09:44:52+01:00
Nasz planaeta jest wyjątkowa ponieważ ukształtowala sie amosfera umożliwjająca powstanie zycia , oraz jest dużo wód dzieki którym planeta z kosmosu wygląda na blekitna
2 3 2