Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:35:46+01:00
A który statek to szyper??

Nie ma tego w zadaniu ale...

Na szyprze

30-100%
x-110%

x=3300/100
x=33

ODP. Na szyprze było 33 osoby
2009-11-11T09:53:39+01:00
30 -> 100%
x -> 110%

X = 30 × 110% / 100%
X = 3300% / 100%
X = 33

ODPOWIEDŹ: Na statku szyper były 33 osoby


:):)

Mam nadzieję, że pomogłam
2009-11-11T12:24:13+01:00
Kosarz-30%
pirat-30×20/100=6 30+6=36
kosarz- 30×10/100%=3 30+3=33
/-kreska ulamkowa